sobota, 5 lutego 2011

Czy macie już pomysł na walentynkowy upominek?

Jeśli nie, to zapraszam do obejrzenia przygotowanych specjalnie z myślą o Walentynkach prac autorstwa naszej uzdolnionej Projektanki, Oliwiien, które są niewyczerpanym źródłem inspiracji :)


Warto zadbać o to, by Walentynki były niezapomniane. Na ten wyjątkowy wieczór przygotowałam zestaw, który na pewno sprawi ukochanej osobie dużo radości: kartkę z biletem na romantyczny wieczór i zestawem pachnących świeczek.
Do zrobienia go wykorzystałam papiery z kolekcji Lost&Found, które cieszą oko pięknymi motywami, ładnym zestawieniem różu i brązu z ecru oraz lśniącym brokatem - coś w sam raz na wyjątkową okazję! Na froncie umieściłam stempelek Whiff of Joy - kubek w rękach Willow zasłoniłam kryształowym serduszkiem - łatwy sposób, by dostosować motyw do okazji :-)) Do tego dodałam perłowe ćwieki z zestawu MME Happily Ever After, piękny materiałowy kwiat Prima Roosevelt Eleanor i fragmenty kryształowych zawijasów Primy. Wewnątrz przykleiłam kieszonkę z biletem, na odwrocie którego jest miejsce na wpisanie tekstu. Po prawej przykleiłam pudełko z tealightami, z serduszkiem wyciętym na środku. Całość przewiązana jest wstążką w kratkę Gingham Pale Pink.
Teraz wystarczy wręczyć upominek i zaplanować szczegóły wieczoru :-)







2 komentarze:

  1. Witam chcę zaprosić na mojego bloga, gdyż wyprzedaje różne rzeczy, które były by przydatne innym. Zapraszam serdecznie http://inezart-ag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń