piątek, 24 czerwca 2011

Dla każdego (zapominalskiego) Taty ;)

Elegancki komplet, czyli kartkę i datownik w klasycznych odcieniach niebieskiego przygotowała specjalnie z myślą o Dniu Taty Oliwiaen.
A skąd pomysł właśnie na datownik?  






Mężczyźni może i mają pamięć do liczb, ale bardzo często nie pamiętają dat. Nawet tych najważniejszych! By temu zapobiec, można własnoręcznie przygotować datownik, czyli notes do zapisania ważnych dni w kalendarzu. I może to być świetny prezent z okazji Dnia Taty :-)

Do zrobienia swojego datownika oraz kartki do kompletu wykorzystałam piękne papiery Tilda z zestawu Summer Blues. Jako, że to prezent "męski", nie użyłam motywów kwiatowych (choć mocno kusiły!), jedynym szaleństwem są wspaniałe damaski na papierze :-) I datownik, i kartka są proste, nieskomplikowane, bez nadmiaru ozdób - powinny Tacie przypaść do gustu. Świetnym akcentem podkreślającym charakter obu prac są ćwieki stylizowane na śrubki oraz sznureczek WOJ. Kartki wewnątrz datownika podzieliłam według miesięcy na 12 części, każdą z nich podkreślając sztywną przekładką z nastemplowanym miesiącem oraz ozdobioną skrawkami taśm i rozmaitymi stemplami.
Kartkę przygotowałam na bazie z szarego papieru (tzw. kraft), a jej głównym elementem ozdobnym jest obok papierów i ćwieków duża litera T, wycięta z arkuszu z literami, znajdującego się w zestawie Summer Blues.
Mam nadzieję, że Tato będzie zadowolony, i co najważniejsze - już nie zapomni o żadnych imieninach i rocznicach :-)
Oliwiaen







2 komentarze:

  1. świetny notes!! idealny prezent - każdy tata (no prawie) jest zapominalski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym datownikiem, nie tylko dla taty! Potem głupio będzie powiedzieć "zapomniałem"...

    OdpowiedzUsuń