czwartek, 24 lutego 2011

Warsztat scrapbookingu w II LO w Kwidzynie

Ku naszej wielkiej radości okazało się, że i w naszym rodzinnym mieście, Kwidzynie, scrapbooking ma swoje zwolenniczki :) Wczoraj wzięliśmy udział w warsztacie zorganizowanym w II Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Wyspiańskiego wspólnie z Kasią Wojciechowską, która pracuje w szkolnej bibliotece i odpowiada za promocję szkoły, a co najważniejsze prowadzi z pasją zajęcia hobbystyczne dla młodzieży. W warsztacie wzięło udział 15 uczestniczek, a tematem zajęć była kartka wykonana techniką scrapbookingu według mapki przygotowanej przez Kasię. Materiały, na których pracowały kursantki, pochodziły z naszego sklepu. Atmosfera była tak sympatyczna, że czas przeznaczony na warsztat upłynął błyskawicznie :) Dziewczyny wykazały się dużą pomysłowością i wykonały świetne prace, interpretując zaproponowaną mapkę. W rolę fotografa wcielił się mój mąż, Czarek. Na zakończenie spotkania zapytaliśmy dziewczyny o ich opinie na temat zajęć, poniżej przytaczamy niektóre z nich :) 
Jeszcze raz dziękujemy za ciepłe przyjęcie w szkole i wierzymy, że to nie koniec naszej współpracy :) W marcu nasz sklep zasponsoruje nagrody w I Powiatowym Konkursie Rękodzieła Artystycznego organizowanym przez II LO w Kwidzynie i skierowanym do uczniów gimnazjów i szkół średnich oraz dorosłych pasjonatów rękodzieła. Już nie możemy się doczekać!        
A poniżej obszerna relacja z wczorajszego warsztatu. Na ostatnim zdjęciu uwieczniliśmy wszystkie prace wykonane przez uczestniczki :)                 



































Opinie uczestniczek: 


Sabina:
Moim zdaniem warsztaty były świetne! Zajmowanie się scrapbookingiem to idealny sposób na spędzenie wolnego czasu. Te wszystkie materiały były takie śliczne :) Czekam na kolejne warsztaty.


Linda "Lindziej":
Świetne zajęcia :) Ogromny wybór materiałów, pomoc w razie kłopotów, efekty pracy bardzo udane. Oby jak najwięcej takich spotkań! Zapraszamy znowu ;)


Weronika:
Niesamowite wrażenia, nie miałam pojęcia, że tak mnie to wciągnie.
To hobby nawet dla osób, które nie mają talentu plastycznego ;)


Marta:
Zajęcia w sam raz dla osób, które potrafią i lubią poddać się artystycznym doznaniom. Cudowne i niezapomniane przeżycia.


Kasia:
Świetnie spędzony czas. Materiały są bajeczne, a wykonanie kartek własnej roboty sprawia najwięcej przyjemnosci.


Ola:
Było super! Czas wykorzystałam na maxa!
Oby więcej takich zajęć!


Diana:
Niesamowite akcesoria, różnorodność barw i kształtów!
To wręcz zmusza do kreatywności!


Kamila:
W szkole zazwyczaj nie ma okazji by spełnić się kreatywnie. Zajęcia pozwoliły artystycznym duszom wyzwolić masę weny!


Anonimowo:
Super materiały i ludzie. Więcej takich spotkań poproszę.


Weronika:
Bardzo mi się podobało. Interesowałam się tym, ale nigdy nie byłam na takich fachowych warsztatach. Moja wiedza pogłębiła się w zupełności. Teraz wiem co i jak się robi. Super było!


Ania:
Na zajęciach wszystko mi się podobało. Robiłam takie kartki po raz pierwszy, panie były bardzo pomocne. Bardzo ciekawa technika.


Anonimowo:
Bardzo miło spędziłam czas, świetna zabawa! Polecam gorąco! Mam nadzieję, że niedługo będę miała okazję znowu wziąć udział w owych zajęciach.


4 komentarze:

  1. to jest świetna sprawa!!!:0) a najmilsze jest zadowolenie osób które zrobiły super karteczki...mnei czekają warsztaty na 8 marca -mam nadzieję że tez bedzie tak wesoło i twórczo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, no to super, na pewno będzie miło :)) Takie wspólne pasje zbliżają ludzi. Powodzenia!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. My dziękujemy za fantastyczną zabawę, klimat i cudne papiery (dodatki),z którymi mogłyśmy pracowac. Warsztaty na długo zostaną w naszej pamięci.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń