poniedziałek, 14 lutego 2011

Candy z ptaszkami, motylkami i serduszkami :-)

Zapraszamy na walentynkową "odrobinę słodkości" :-) Aby otrzymać widoczne na zdjęciu materiały do scrapbookingu należy umieścić na swoim blogu informację o naszym candy z linkiem http://www.scrapgaleria.pl/ oraz wpisać się z adresem pod tym postem. Na wpisy czekamy do niedzieli 20 lutego (do północy). Zwycięzcę wylosujemy i ogłosimy następnego dnia.
Zapraszamy do zabawy i pozdrawiamy serdecznie :-)

"Odrobina słodkości" to: album w kształcie serca (Papermania), ozdobna biało-srebrna torebka do prezentów w kształcie serca, 5 małych klamerek z czerwonym sercem, 1 drewniane serce do samodzielnego ozdobienia, 1 m czerwonej tiulowej siateczki, 5 kompletów klatka z czerwonym łańcuszkiem + ptaszek (wykonanych z papierów o różnej kolorystyce i grubości), maska - 1 komplet (klatka + ptaszek), 55 motylków (50 małych + 5 dużych-białych).

86 komentarzy:

  1. Z chęcią przygarnę wszystkie słodkości =)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmm...tyle słodkości...oj miło by było to wszystko mieć:)
    WSPANIAŁEGO DNIA WALENTEGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudeńka! ustawiam się w kolejce:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ...no i ja grzecznie ustane w kolejce:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cukieraski. Oczywiście staję w kolejce po nie. Info na prawym pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszko żywiej bije na tyle słodkości :) więc staję grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam !
    Na Walentego chętnie zapisze się na cukieraski a i numer kolejny zgłoszenia możne przyniesie mi szczęście. Pozdrawiam Iza N-P.
    www.golddust.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ale smakołyki:) oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne słodkości. Już pędzę umieścić info w pasku bocznym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce do losowania słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwa trzynastka? Hmmm:)

    I ja się ustawiam w kolejeczce po te cuda;)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmmmrrr, ach ty szczęście uśmiechnij się....

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle chętnych osób może miejsce znajdzie się i dla mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnych nie brakuje;)) Z przyjemnością dołączę do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  15. A co tam, też spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm... ale słodkości!
    Zapisuję się więc i ja, a Twój blog trafia do moich obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj z przyjemnością się zapiszę:) Cudowne rzeczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pyszności!!! Z przyjemnością się zapisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. na takie cudeńka nie sposób się nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wobec takich słodkości nie da się przejść obojętnie, nawet jeśli ktoś jest na diecie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapomniałam podać adresu! Link jest tu: http://galeria-natali.blogspot.com
    w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się i ja... Grzech nie spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudowności - ustawiam się i ja :) Info u mnie w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też się ustawię w kolejce =]

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie je wszystkie przygarnę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowności, ustawiam się w kolejce i czekam grzecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! Super candy! Zgłaszam się!:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Smakowitości ;) stanę w ogonku na poprawę nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach jakie słodkości! Info z podlinkowanym zdjęciem już u mnie na blogu :-D. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. o jaaaa... ja też poproszę.. :)

    zuzanioly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja miałam przykre walentynki, bo spędzone z... bólem zęba... więc chętnie przygarnę takie pocieszenie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne candy i jakie słodziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie candy i przyjemnością się zapisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne słodkości, nie mam niczego z tych rzeczy a z chęcią bym się z nimi zaprzyjaźniła :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj mam nadzieję, że to mi dopiszę szczęście w losowaniu bo macie dla nas same wspaniałości :).

    OdpowiedzUsuń
  36. To ja też ustawiam się w ogonku i zobaczę co mi los przyniesie:))

    OdpowiedzUsuń
  37. może się poszczęści
    więc też grzecznie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  38. Przydasi nigdy dość, ustawiam się w kolejce:)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuje sie bez dwoch zdan.

    OdpowiedzUsuń
  40. urocze drobiazgi :)
    dzięki za okazję!

    OdpowiedzUsuń
  41. słodkie:)ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  42. O słodkości!! To i ja się ustawię :)
    http://dziescilat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale cudeńka! Te ptaszki są cudne! Staję w kolejce i trzymam kciuki :) Pozdrawiam!

    http://papierowywymiar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. No cóż, może w końcu mi się poszczęści. :)) Staję w kolejce i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. ja też chętnie przygarnęłabym te słodkości ;)


    info u mnie tu:
    http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2011/02/niemal-wiosenny-wysyp-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  46. także zgłaszam się po te słodkości :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  47. No oczywiście że stanę w kolejce:)
    Same skarby:)))

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja stanę w tej długiej kolejce po słodkości.Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  49. fantastyczne słodkości:)ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Słodziutkie i śliczne candy, nie sposób przejśc obojętnie;) zapisuję się i ja i liczę na odrobinę szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  51. To i ja się stawię do losowania tych słodkości.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ooooch, jakie sliczności!
    Zapisuję się oczywiście:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się w kolejce licząc na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale długaśna kolejka, to i ja ustawię się cierpliwie:))

    OdpowiedzUsuń
  56. Może tym razem szczęście się uśmiechnie :-)

    http://ewcikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. A może tym razem szczęście dopisze mi :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja też ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce po te pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ledwie zdążyłam, dobrze,ze przypominajki były po drodze:) Chętnie się zaopiekuję takim cudeńkami:)

    OdpowiedzUsuń
  63. ustawiam się i ja po te wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  64. O rety rety! Śpieszę ustawić się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  65. Zdążę jeszcze :) Oczywiście się zgłaszam
    http://secret-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. To ja chętnie ustawię się po słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  67. super słodkie cukierasy zapisuje sie

    OdpowiedzUsuń
  68. I hope i`m not too late! Such lovely candy! Thanks for a chance to win, dear!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  69. To i ja chętnie się ustawię :)

    OdpowiedzUsuń
  70. jeszcze ja ostatnim rzutem na taśmę... ale zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ależ śliczne ptaszki i klateczki, tak bym chciała je mieć, bardzo! Dopiero tu trafiłam i właściwie dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Lepiej późno, niż wcale ;)www.kardamonowa.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja również się wpiszę, w ostatniej chwili. Nie mam jeszcze takich cudeniek!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. Troszkę się zagapiłam, ale ustawiam się w kolejce, może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  75. to jeszcze my spróbujemy swojego szczęścia :)
    http://naszkolorowyswiat.blogspot.com/
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  76. uff, zdążyłam! :)
    madebyruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. uffffffffffffffff i ja tez zdazylam, cudne prezenty!!!http://swiatkasiuleczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń