środa, 19 stycznia 2011

W oczekiwaniu na 1 maja 2011 r.

Kilka miesięcy temu na moje prywatne zamówienie wykonano pieczątkę i napis. Nie ośmieliłam się ich użyć, przeleżały więc trochę w szufladzie...  Teraz jednak nie mogłam już dłużej czekać i ... wykonałam kartkę z tytułem, którego jeszcze nie można oficjalnie używać. To taki mój "artystyczny" sposób wyrażenia radości i wdzięczności. Jestem przekonana, że dla wszystkich Polaków, bez względu na światopogląd, dzień 1 maja 2011 r. będzie dniem szczególnym! Abakus




Podpowiedź dla początkujących: wykorzystałam bezbarwny tusz do embossingu i puder w srebrnym kolorze http://www.scrapgaleria.pl/index.php?k54,embossing Polecam też nagrzewnicę do embosisngu: http://www.scrapgaleria.pl/index.php?p1029,nagrzewnica-do-embossingu-dovecraft-heat-tool , można ją zamówić pisząc e-mail na adres sklepu.

3 komentarze:

  1. Karteczkę zrobiłaś piękną i Papież taki idealny i uśmiechnięty :)
    a tego srebrnego pudru już nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    Postaramy się o dostawę srebrnego pudru do embossingu, jeśli tylko będzie dostępny przy okazji składania zamówienia.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały sposób wyrażenia ogólnopolskiej radości:) A kartka po prostu cudna- właściwie idealna jako obrazek na ścianę... Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń