niedziela, 23 stycznia 2011

Czas na herbatkę :)

Dobra herbatka jest dobra na wszystko :) Zwłaszcza kiedy dni krótkie, a na dworze ponuro, że nosa nie chce się z domu wystawiać. Wtedy najlepiej zabarykadować się na fotelu z kubkiem (albo filiżanką) w dłoni :) Herbata sprawdza się też doskonale jako drobny upominek dla bliskich, którzy zaliczają się do koneserów tego wyjątkowego napoju. Chciałam podarować komuś bliskiemu ulubioną herbatkę i wpadłam na pomysł uszycia woreczka na herbaciane saszetki. Aby nie było wątpliwości, co znajduje się w środku, ozdobiłam go haftem z motywem dzbanka i kubeczków :) Potrzebowałam jeszcze jakiegoś kolorystycznego akcentu i wtedy pomyślałam o bawełnianej tasiemce w czekoladowym odcieniu:
http://www.scrapgaleria.pl/index.php?p1082,tasiemka-ozdobna-homemade-design-ribbon-brown. Mam nadzieję, że upominek się spodoba, zobaczymy :) BZ
    





3 komentarze: