niedziela, 1 kwietnia 2012

W klimacie Wielkiej Nocy

Pastelowa Wielkanoc jest tematem przewodnim uroczych kartek, które przygotowała dla nas Oliwiaen, korzystając z najnowszej kolekcji Tildy Garden Party. Kartki są tak optymistyczne i wiosenne, że trudno oderwać od nich oczy :) Przy okazji dodam, że zestaw papierów Garden Party już  niedługo pojawi się ponownie w naszym sklepie :)

Druga kolekcja nowych papierów Tilda, Garden Party, jest tak optymistycznie zielona i wiosenna, że bez wahania sięgnęłam po nią, by wykonać te dwie kartki Wielkanocne. Do obu użyłam tego samego papieru w kwiaty, jednak różnią się kształtem i detalami.
Na kartce w kwadracie wykorzystałam kwiatową etykietę, by nastemplować na niej napis. Aby motyw kwiatowy nie zginął na również kwiatowym tle, pokryłam go warstwą brokatu. Delikatny koronkowy motyw z dziurkacza Doily Lace oraz wąska satynowa wstążeczka współgrają z ażurowym krzyżem, nadając całości lekkości.
Nie mogło zabraknąć popularnej kartki w kształcie jajka :-) Tutaj również wykorzystałam bordery Doily Lace, stemplowany motyw uzupełniłam zaś kwiatami wyciętymi z papieru i jasnymi hortensjami z zestawu Country Elegance Coffee.
Na obu kartkach delikatnie lśnią kryształki z zestawu Primy. 







3 komentarze:

  1. Przepiękne kartki,gustowne i papiery bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. no przepięknie po prostu! Bardzo mi sie podoba połączenie różu z takim zielonym miętowym :)

    OdpowiedzUsuń