niedziela, 17 października 2010

Święta już tuż, tuż ;)

Niby jeszcze tyyyle czasu, ale tak naprawdę to chyba trzeba już pomyśleć o Świętach :) Bo przecież ani się obejrzymy i nadejdą, a kartki z życzeniami wysłać trzeba koniecznie. Nasza Projektantka, Oliwiaen, już przystąpiła do pracy i oto pierwsze efekty :)


Papiery Fancy Pants z kolekcji Tradition, zgodnie z nazwą, przedstawiają dokładnie to, co kojarzy mi się ze Świętami: ciepłe, stonowane kolory i tradycyjne wzory, a dzięki temu, że są dwustronne, dają dwa razy więcej możliwości :-) Kartki świąteczne po prostu same się robią!

Kartę kwadratową ozdobiła dodatkowo śnieżynkami z dziurkaczy Marthy Stewart: Glacial Snowflake i Articic Snowflake. Dla podkreślenia ich "śnieżnego" charakteru pokryłam je brokatem z zestawu MS Frosty Gingerbread - świetnie imituje śnieg, trzeba tylko pamiętać, by warstwę kleju pokryć grubą warstwą brokatu i odczekać do całkowitego wyschnięcia, tak by jak najwięcej drobinek pozostało na ozdabianym motywie.

Na podłużnęj kartce ze śnieżną ramką wykorzystałam połączenie chłodnego błękitu i mocnej czerwieni - barwy mrozu czerwieniącego policzki :-) Tu również użyłam mieniącego się brokatu. Dla wyostrzenia kontrastu dodałam śnieżną biel papieru i tak powstała bardzo zimowa kartka :-)

Długo zastanawiałam się, jak najlepiej wykorzystać mieniące się naklejki-śnieżynki - zbyt piękne, żeby ukryć je w tle, ale jak dla mnie zbyt płaskie, by stanowiły główny element ozdobny. Postanowiłam więc użyć przezroczystej "nakładki" na froncie kartki - dzięki temu kartka zyskała efekt przypominający zaglądanie przez zamarzniętą szybę. Przyciętą na odpowiedni wymiar okładkę do bindowania wkleiłam pomiędzy warstwy papieru, a jej brzegi pokryłam warstwą białej farby akrylowej - gąbkowy aplikator farby Snow Cap idealnie oddał śnieg osiadający na szkle!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz