wtorek, 25 września 2012

CRAFT MAPKA nr 14 - losowanie :)


Witam Was, Drogie Panie :))) Dzisiaj czas na rozlosowanie nagrody w wyzwaniu CRAFT MAPKA nr 14 :)
Przypomnę, że na naszym blogu organizuje je dla Was Rudlis. Tym razem szablon, według którego należało przygotować pracę, był sam w sobie raczej nieskomplikowany, ale Wasze prace piękne i bardzo pomysłowe :) Z przyjemnością je obejrzałam i muszę przyznać, że gdybym miała wybierać zwycięską pracę w zastępstwie generatora liczb, którym się posiłkuję, to miałabym nie lada wyzwanie ;)) Na szczęście generator pomógł mi w losowaniu i wskazał .....

5

...... czyli uroczą pracę w jesiennym klimacie autorstwa Dwóch Lewych Rączek :)



Gratuluję serdecznie i czekam na adres do wysyłki nagrody: kontakt@scrapgaleria.pl. 
Zdradzę, że do nagrody - niespodzianki dorzucę tym razem drewnianą szpulkę, na którą nawinęłam kremową, bawełnianą koronkę :) Taka odrobinka nostalgicznych klimatów, mam nadzieję, że trafi w gust zwyciężczyni i przywoła uśmiech na jej twarzy :)) 





Wszystkim uczestniczkom bardzo dziękuję za chwile przyjemności, których dostarczyło mi podziwianie Waszych prac :) 
Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Ależ się cieszę !! Już nie mogę się doczekać przesyłki :) Wstążeczka cudna a szpulkę zawsze można potem wykorzystać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń