niedziela, 10 czerwca 2012

Urodzinowy zestaw i candy na blogu Home Boutique

Zestaw kartka plus breloczek przygotowałam na prośbę znajomej, która poszukiwała urodzinowego upominku dla swojej znajomej. Inspiracją do stworzenia kartki był projekt Oliwiien stworzony specjalnie dla nas z okazji Dnia Dziadka. Układ kartki autorstwa Oliwiien tak mi się spodobał, że postanowiłam zrobić własną wersję w innej kolorystyce :) Skorzystałam z papierów, ćwieków i stempli z kolekcji Lost & Found Two "Blush" MME. Motywem przewodnim kartki są ptaszki, więc do kompletu uszyłam jeszcze z tkanin Tilda breloczek w kształcie ptaszka. Napis na kartce anglojęzyczny, tak jak i jubilatka :)







Przy okazji zapraszam do udziału w pierwszym candy na naszym blogu Home Boutique :)
Do wygrania są takie oto słodkości:


Termin zgłaszania udziału w candy to 8 lipca, zapraszam!





1 komentarz:

  1. Karteczka bardzo ciekawa!Na candy oczywiście już się zapisałam:)

    OdpowiedzUsuń