poniedziałek, 7 listopada 2011

Notes recyklingowy

Przepis na notes "recyklingowy" jest pozornie prosty: potrzebne jest kartonowe pudełko, skrawki ulubionych papierów, stempelek, kilka ozdób ... Ale aby uzyskać taki efekt, jaki widać na poniższych zdjęciach, niezbędny jest jeszcze talent, a takim niezaprzeczalnie dysponuje Oliwiaen :)

Uwielbiam piękne papiery i chowam skrzętnie każdy kawałeczek! Na szczęście istnieje sposób, by wykorzystać nawet najmniejsze skrawki, i to w stylu, który bardzo lubię :-)
Oto notes recyklingowy :-) Z kartonu z pudełka powstała okładka notesu, którą ozdobiłam papierami Tilda Kitchen Garden. Zamiast ciąć całe arkusze, sięgnęłam po resztki z poprzednich prac, i wykorzystałam te najmniejsze :-) Z kartonu oderwałam fragmenty wierzchniej warstwy, by odsłonić falistą teksturę, a szarpania podkreśliłam białym dabberem Snow Cap. Wycięte z papieru kwiaty skomponowałam z różyczkami mulberry i kawałkiem gazy, oraz dodałam kawałki wzorzystych arkuszy z charakterystycznymi Tildowymi motywami. Wewnętrzną okładkę ozdobiły stempelki z zestawu Lost & Found 2 Blush Princess firmy My Mind's Eye.

Dzięki stylowi shabby chic z resztek i kawałków powstała spójna całość - i nic się nie zmarnowało :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz