wtorek, 4 października 2011

Losowanie CRAFT MAPKI nr 8 i jesienna inspiracja :)

Tym razem w wyzwaniu Rudlis wzięło udział 18 osób, bardzo nas to cieszy i dziękujemy za wszystkie prace :)   Jak zwykle z przyjemnością odwiedziliśmy Wasze blogi, aby podziwiać Waszą pomysłowość i pracowitość :)

Ale do rzeczy. Generator liczb wskazał zwycięską "3," pod którą kryje się Alusiek7 - serdeczne gratulacje! Na dane do wysyłki czekamy pod adresem kontakt@scrapgaleria.pl.

Nie warto spoczywać na laurach, bo już lada moment kolejne wyzwanie naszej niestrudzonej projektantki :)




A żeby wpisać się w klimat przecudnej, słonecznej jesieni, którą możemy podziwiać za oknem (oby jak najdłużej!), mamy dla Was kolejną inspirację od Anity:

Wreszcie jest - moja ulubiona pora roku, złota, polska jesień. Słonko nas rozpieszcza i aż ma się ochotę otaczać kolorami.Postanowiłam wprowadzić trochę tej kolorowej jesieni do domu i ozdobiłam gotowy  wianek wiklinowy. Nie chciałam tradycyjnej dekoracji w stylu jesiennym,wykorzystałam więc cudowny materiał z kolekcji Tilda rosy green. Uszyłam z niego znane Wam kwiatki , oraz wydarty kawałek tkaniny zamieniłam w ozdobna kokardę. Do tego kilka szydełkowych listków i optymistyczna, nasycona kolorami ozdoba gotowa. Jak dla mnie taka jesień może trwać aż do wiosny ;).


3 komentarze:

  1. Gratulacje dla szczęśliwej osóbki :)
    Dziękuję wszystkim za udział w zabawie.
    Zapraszam do kolejnej - już niebawem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alusiek7- Gratulacje!

    a Scrap Galerii dziękuję za kolejne, cudowne wyzwanie,
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zaskoczenie,
    Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń