wtorek, 2 listopada 2010

Mój pierwszy raz na blogu

Witam! Na imię mam Beata, a więc tak samo, jak właścicielka Scrapgalerii, dlatego aby nas nie mylono, będę podpisywała się słowem Abakus - to taki mój pseudonim "artystyczny" ;-) Z wykształcenia jestem teologiem i pracuję naukowo na Wydziale Teologicznym UMK w Toruniu. Od trzech lat pasjonuje mnie technika pergaminowa i oczywiście scrapbooking. Bardzo lubię robótki ręczne, to świetny sposób na odpoczynek i odreagowanie stresu, a także możliwość pomocy dzieciom z toruńskiego hospicjum Nadzieja. Więcej o mnie na http://www.beatabilicka.pl
Od 1 listopada prowadzę blog Scrapgalerii. Tak naprawdę nigdy wcześniej nie prowadziłam żadnego bloga, a więc to mój pierwszy raz... Lubię nowe wyzwania, dlatego z przyjemnością zgodziłam się na propozycję Beaty i Czarka. Mam nadzieję, że szybko nauczę się wpisywać posty oraz odpowiadać na życzenia klientów sklepu i tych wszystkich, którzy zaglądają na blog. Będę wdzięczna za każdą uwagę, podpowiedź, sugestię, propozycję... E-maile proszę kierować na adres: blog@scrapgaleria.pl Pocztę staram się odbierać codziennie (w późnych godzinach wieczornych).
Chciałabym, aby na blogu znalazło się miejsce dla każdego, także dla tych Pań (a może także Panów?), którzy dopiero rozpoczynają przygodę ze scrapbookingiem. Będą oczywiście konkursy i inne niespodzianki :-)
Nie tak dawno pojawiły się w Scrapgalerii nowe kolekcje Primy, są śliczne, zdjęcia w sklepie nie oddają piękna papierów, dodatków, a zwłaszcza tekturowych ozdobnych naklejek np. http://www.scrapgaleria.pl/index.php?p902,tekturowe-naklejki-ozdobne-journaling-chipboard-fairy-flora dlatego w czwartek na blogu pojawią się pierwsze moje prace z kolekcji Jack&Jill, czyli PRIMA - odsłona pierwsza. Serdecznie zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz