poniedziałek, 4 października 2010

Kartka z okazji World Cardmaking Day

Nasza Projektantka, Oliwiaen, zdradza, w jaki sposób powstała ta elegancka kartka przygotowana specjalnie z okazji World Cardmaking Day, czyli przypadającego na pierwszą sobotę października święta wszystkich miłośników ręcznie wykonywanych kartek :)

Użyłam dwustronnego papieru MME z kolekcji Lost&Found Madison Avenue "Sistres" - są to piękne papiery w stylu vintage, z brokatem - praca z nimi to sama przyjemność! Brązową bazę stanowi strona arkusza bez brokatu. Centralny element stanowi kamea z tancerką, z arkusza die-cuts z tej samej kolekcji. Motyw pokryłam Crackle Accents i umocowałam na piance 3D na wyciętym ozdobnym elementcie kształtem nawiązującym do brokatowych motywów na papierze. Pasek papieru z nastemplowanym napisem to również fragment arkusza bazowego: na jednej stronie pokazywał wzór z drugiej strony. Wycięłam go i dopasowałam do szerokości kartki - w ten łatwy sposób uzyskałam dodatkowy element ozdobny. Całości dopełnia róża z brokatem z zestawu Belle Artes Poetry firmy Prima.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz